استاندار مرکزی در بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان:

رسیدگی ویژه و دیدار با بازنشستگان در قالب طرح رایحه خدمت اجرایی شود

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تنها در استان مرکزی طرح رایحه خدمت با ابعاد متفاوتی در حال اجرا است گفت: باید دیدار با بازنشستگان که دارای شرایط خاصی هستند نیز در قالب طرح رایحه خدمت اجرا شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، «فرزاد مخلص الائمه» در آیین تجلیل از بازنشستگان کشوری استان مرکزی و هجدهمین سالروز گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد اظهار کرد: پیگیری پرداخت مطالبات بازنشستگان دستگاه های ملی در دستور کار استانداری این استان قرار دارد.

وی یادآور شد: امروز کارکنان دستگاه های اجرایی بدون تعطیلی برای رفع کاستی های گذشته در حال فعالیت هستند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ناترازی هایی در کشور وجود دارد که برخی از این ناترازی ها در بستر قانون در حال پیگیری است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه تنها در استان مرکزی طرح رایحه خدمت در حال اجرا است و دارای ابعاد متفاوتی می باشد، تاکید کرد: رسیدگی ویژه و دیدار و سرکشی به بازنشستگان به خصوص آنانی که دارای وضعیت خاصی در زندگی هستند در قالب طرح رایحه خدمت باید صورت پذیرد.

استاندار مرکزی گفت: مدیران کل دستگاههای اجرایی حسب مورد نسبت به بازنشستگان دستگاه خودشان توجه ویژه نمایند و اقدامات جانبی در حد توان دستگاههای اجرایی برای این عزیزان صورت پذیرد.

وی با اشاره به برخی از خدمات صندوق بازنشستگی که در قالب بسته های طرح یاری اجرا می شود اظهار امیدواری کرد که در آینده این خدمات توسعه یابد.

گفتنی است، طرح رایحه خدمت به طور اختصاصی در استان مرکزی پیاده سازی شده که تغییر راهبرد پشت میزنشینی به راهبرد حضور بی واسطه بین مردم را دنبال می کند؛ تا دسترسی مردم به مسوولین راحت تر و رضایتمندی بیشتری حاصل شود.