صندوق بازنشستگی کشوری به کارمندان دولت مشاوره رایگان می دهد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی وتوسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشاوران این مرکز با استقرار در محل این سازمان ، مشاوره رایگان به متقاضیان ارائه می دهند.

بهروز انتظاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارمندان می توانند از مشاوره و راهنمایی های لازم درباره کسورات خدمتی خود و بازنشستگی پیش از موعد برخوردار شوند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وتوسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: از آن جایی که تاکنون هیچ محلی برای مشاوره صحیح مسایل خدمتی کارمندان وجود نداشته است با ایجاد مرکز مشاوره، آنان می توانند با بهره گیری ازمشاوره های لازم و آگاهی یافتن از مسایل مربوطه برای آینده کاری خود بهتر تصمیم بگیرند.
انتظاری افزود: هیچ محدودیتی برای استفاده کارمندان از خدمات مشاوره ای وجود ندارد و این خدمات برای عموم کارمندان آزاد است.
وی خاطرنشان کرد: گروه مشاوران در طبقه همکف ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری واقع در میدان فاطمی مستقرند و به شهروندان، خدمات مشاوره ای ارایه می دهند.
به گزارش ایرنا براساس آمار موجود در صندوق سازمان بازنشستگی، حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار بازنشسته، مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند که ۷۰ درصد را مردان و ۳۰ درصد را زنان تشکیل می دهند.
این صندوق در ۳۱ استان و هفت مدیریت در سطح شهر تهران به مشترکان خود خدمات ارایه می دهد.