در میان ۱۲۰۰ دستگاه استفاده کننده نرم افزارهای یکپارچه: صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان الکترونیکی برگزیده

در پنجمین گردهمایی چارگون که با موضوع گفتمان سازمانی امروز پنجم دی ماه در تهران برگزار شد، از بین ۱۲۰۰ دستگاه و شرکت کاربر نرم‌افزارهای چارگون، از صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سازمان الکترونیکی برگزیده تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز انتظاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق به نمایندگی از صندوق بازنشستگی کشوری لوح یادبود و تندیس این دوره را دریافت کرد.
در پنجمین گردهمایی سالانه چارگون، مدیران و دست اندرکاران تولید نرم افزار این مجموعه به توضیح عملکرد نرم افزارهای تولیدی پرداختند و از محصولات جدید نرم افزاری چارگون رونمایی شد.همچنین در بخشی از این گردهمایی نشست تخصصی «نرم افزارهای سازمانی بر لبه فناوری» با حضور کارشناسان و مسئولان حوزه فناوری اطلاعات و تولید نرم افزار برگزار شد.
در پایان این مراسم از ۱۳ سازمان‌ الکترونیکی برگزیده همچون، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان غذا و دارو، صندوق توسعه ملی ،بانک رفاه، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، شرکت داده فرادیس البرز، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور، شرکت آب و فاضلاب زنجان، سازمان منطقه آزاد تجاری ارس، شرکت مپنا، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی، پارک فناوری پردیس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی تقدیرشد.