آغاز بکار هولدینگ مالی، بانکی و امور سهام صندوق بازنشستگی کشوری

برای رسیدن به اهداف صندوق نیازمند جراحی اقتصادی هستیم و باید در صندوق خود را تجهیز و ساماندهی کنیم تا با توجه به رکود موجود و بحران قیمت نفت بتوانیم از فرصت‌های موجود استفاده کنیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در مراسم معارفه اعضای هیأت مدیره «هولدینگ مالی، بانکی و امور سهام» صندوق گفت: امیدواریم که همه دست اندرکاران کمک کنند تا کشور از این چالش‌ها عبور نماید. چالش کشور ما معیشت مردم و بیکاری است و بسیاری از اتفاقاتی که در کشور می‌افتد ریشه در این دو مسأله دارد و امیدواریم که به سهم خود بتوانیم اقداماتی را در حوزه اصلاح ساختار اقتصادی صندوق انجام دهیم.
محمود شهشهانی‌پور ، معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق یکی از مأموریت‌های مهم هولدینگ مالی، بانکی و امور سهام صندوق را ، سبدگردانی و حفظ ثروت صندوق و شرکت‌های وابسته به آن دانست و اظهار داشت:هولدینگ مالی ، جدیدالتاسیس ترین هولدینگ در صندوق است و همه ی همکاران این هولدینگ از افراد متخصص و با سابقه مؤثردر این زمینه خواهند بود.
معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی صندوق با اشاره به انتقال ۱۱۰ شرکت به هولدینگ مالی ، بانکی و امور سهام صندوق گفت: هولدینگ مالی باید ابزاری برای سرمایه برداری باشد، یعنی شرکت‌های کم بازده و زیان‌ده در آن برای خروج آماده شوند.
در این مراسم «محمود طهماسبی»، «علیرضا حیدرآبادی پور»، «علی نجفی مقدم»، «نرگس یزدانیان» و «جواد عشقی نژاد» به عنوان اعضای هیأت مدیره «هولدینگ مالی، بانکی و امور سهام» معرفی شدند.