به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع):

پیام تسلیت مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت که متن پیام به شرح ذیل است:

قیام خونین سومین پیشوای شیعیان جهان در پس غبار قرن‌ها هنوز رنگ و بوی تازه دارد. واقعه عاشورا کامل‌ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاد اندیشان جهان مشهود است.

واقعه عاشورا یک رویداد ساده نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است. فرصتی ارزشمند برای آموختن مهم‌ترین درس ذلت گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی‌است.

بدینوسیله فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت به ویژه بازنشستگان معزز کشوری تسلیت عرض نموده و عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.