در مراسمی انجام شد؛

تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی بازنشستگان استان لرستان

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان لرستان در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان لرستان، این مراسم با حضور «صادق نیکدل» مدیریت صندوق بازنشستگی استان لرستان، ناصری نیا مدیر کل تأمین اجتماعی استان، پیشکسوتان ورزشی و جمع کثیری از بازنشستگان و خانواده های ایشان، در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد.

در این آیین، از نفرات برگزیده اول تا سوم، آقایان و بانوان در رده سنی زیر ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال در رشته های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج ، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی ، شنا کرال سینه، دو و میدانی ، پتانک، و فوتبال دستی با اهدا لوح سپاس، تندیس و جوایز ارزنده قدردانی شد.

نیکدل مدیر صندوق بازنشستگی استان لرستان در سخنانی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری، با برنامه ریزی و کمک بازنشستگان به منظور ترویج فرهنگ سلامت محور، افزایش امید به زندگی و همچنین جلوگیری از فقر حرکتی در میان بازنشستگان اقدام به برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان نموده است.

نیکدل افزود: پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان استان لرستان نسبت به دوره قبلی از نظر تعداد شرکت کننده رشد ۱۰۰ درصدی داشته و تعداد بانوان شرکت کننده نسبت به دوره قبل هفت برابر شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان، در پایان، از کلیه بازنشستگان کشوری که در جشنواره ورزشی امسال شرکت کرده بودند، و همچنین از عوامل برگزاری مسابقات، قدردانی کرد.

گفتنی است، نفرات اول استان به مسابقات منطقه‌ای غرب کشور، که در یکی از استانهای غربی برگزار میشود اعزام خواهند شد.