تعامل، هم‌اندیشی و بهره‌مندی از خرد جمعی در حل مسائل بازنشستگان

همایش مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری با حضور دکتر محمود اسلامیان مدیرعامل و مدیران ستادی و استانی صندوق بازنشستگی کشوری، به منظور تعامل، هم اندیشی و بهره مندی از خرد جمعی، در حل مسائل بازنشستگان کشوری، در محل این صندوق برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اسلامیان در ابتدای این نشست با اشاره به کاهش قیمت جهانی نفت و مشکلات بوجود آمده، اظهار داشت: متاسفانه سیاست های دولت گذشته، هزینه‌ی قابل ملاحظه‌ای برای کشور و صندوق‌های بازنشستگی به همراه داشته است که امیدواریم در برنامه ششم توسعه، صندوق‌ها از این وضعیت خارج شوند.
اسلامیان تاکید کرد: در این شرایط دغدغه اصلی ما تأمین حقوق بازنشستگان عزیز است که با پیگیری فراوان مدیران صندوق و همراهی دولت، حقوق بازنشستگان تاکنون با حداقل تاخیر پرداخت شده است.
نعمت‌الله ایزدی رییس هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست، گفت: در مدت حضور در صندوق و سفرهایی که به منظور ساماندهی و بررسی وضعیت خانه‌های امید در استان‌ها داشتیم، فرصتی پیدا کردیم که از نزدیک با فعالیت‌های مدیران استانی آشنا شویم. وی افزود: اگر مدیران استانی بتوانند بُعد اجتماعی، همکاری و هم‌فکری بازنشستگان را برجسته کنند به روند تکاملی فعالیت خانه‌های امید خواهیم رسید.
در ادامه این نشست محمدعلی ابراهیم‌زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به این‌که دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شخصاً ریاست ستاد بیمه‌های اجتماعی تدوین برنامه ششم توسعه را برعهده داشتند، گفت: جلسات متعددی در کمیته‌های اصلی و فرعی تشکیل شد و منجر به تهیه پیش‌نویس سند اولیه برنامه ششم شده که عمده آن به تبصره ۲۴ و ضرورت انجام اصلاحات پارامتریک، ساختاری و سیستماتیک مربوط می‌شود.
در ادامه، مدیران ستادی و استانی در این نشست به بیان مشکلات، اقدامات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در این زمینه بحث و تبادل نظر کردند.

تهیه و تنظیم: راحله شیخ