مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد اعلام کرد:

نشست مدیرعامل صندوق بازنشستگی با کانون های بازنشستگی و حضور در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد از سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به این استان و نشست صمیمی با بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی این استان و همچنین برگزاری همایش ۲۵ذی الحجه در این استان خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «محمود زارع شاهی» با تشریح برنامه های سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به این استان گفت: امسال باشکوه‌ترین مراسم ۲۵ ذی الحجه؛ روز خانواده و تکریم بازنشستگان، در استان یزد با حضور بیش از ۱۰۰۰نفر از بازنشستگان و خانواده های این عزیزان و با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق برگزار شد.

زارع شاهی افزود: در این همایش همچنین استاندار یزد، آقایان جوکار، میرمحمدی، صباغیان و دشتی، نمایندگان مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عیسی زاده نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مفاخر منتخب بازنشستگان کشوری و تمامی روسای کانون های بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه «گفتگوی رو در روی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان برای اولین بار در استان صورت گرفت و از جلوه های زیبای این مراسم بود» گفت: در این مراسم شش نفر از بازنشستگان پشت تریبون قرار گرفتند و درباره وضع کنونی صندوق به صورت آزادانه سخنرانی کردند و مشکلات بازنشستگان را در حضور مسئولان کشوری و استانی بیان کردند.

زارع شاهی تصریح کرد: پاسخگویی نمایندگان مجلس، استاندار و نائب رئیس کمبسیون اجتماعی مجلس و مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به سئوالات مطرح شده برای بازنشستگان حاضر در این همایش بزرگ قابل تامل و جالب بود.

به گفته وی، اجرای موسیقی زنده توسط کنسرت گروه خیال، بازگویی خاطرات بازنشستگان کشوری در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه به کشور و نظام نیز از دیگر برنامه های این همایش بود.

زارع شاهی یادآور شد: در جریان این سفر، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد با استاندار یزد و مدیران کل صنعت و معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری و مسکن و شهرسازی و مدیران کل سرمایه گذاری استانداری نشست مشترک برگزار کردند و مهم ترین مسائل بازنشستگان و شرکت های تابعه را مطرح و ظرفیت های موجود برای توسعه سرمایه گذاری ها در استان یزد را بررسی کردند.

وی گفت: همچنین نشست صمیمی با حضور مدیرعامل صندوق و نائیب رئیس کمیسیون اجتماعی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با روسای کانون های بازنشستگی برگزار شد و اهم مطالبات و مسائل بازنشستگان کشوری مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.