در دیدارهای جداگانه انجام شد؛

ملاقات با بازنشسته ایثارگر و عیادت از سالمندان و معلولین استان قم

به مناسبت ایام تکریم و تعظیم مقام و منزلت بازنشستگان از دو بازنشسته ایثارگر با اهدای هدیه و نیز لوح تقدیر از سوی استاندار قم، تجلیل شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان قم، در هفته منتهی به روز خانواده و تکریم بازنشستگان، «صالح محمدی امین» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان قم به همراه رییس کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی با «علی محمدامینی» رزمنده و جانباز دفاع مقدس و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی دیدار کردند.
علی محمدامینی که در سال ۱۳۸۴ به افتخار بازنشستگی نایل شده از اوایل جنگ تحمیلی و در حین اشتغال ؛ وظیفه خطیر انسانی، ملی و دینی سرکشی و رسیدگی به امور درمانی و معالجه جانبازان ضایعه نخاعی ، زمین گیر و بستری در منزل را به عهده داشته و بعد از بازنشستگی نیز ضمن ادامه همکاری افتخاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، کماکان به این امر خداپسندانه اهتمام دارد.
وی با بیان خاطراتی از مواجهه و معالجه جانبازان اعصاب و روان و دارای زخمهای مزمن و عفونی، این امر را ناشی از عشق و علاقه خود به آنان و ناشی از علقه قلبی و عاطفی با این عزیزان دانست.
فرزند آقای محمدامینی که خود کارمند آموزش و پرورش است نیز گفت: پدرم همه این خدمات را بدون چشمداشت مادی و صرفاً برای رضای خدا انجام می دهد.
محمدی امین نیز طی اظهاراتی، جنس و ماهیت خدمت آقای محمدامینی را متفاوت با سایر خدمات دانست و گفت: خدمتی که ممکن است به خاطر سختی و صعوبت آن کمتر کسی از مردم به آن تن دهد قطعا نزد خداوند متعال اجری متفاوت و متمایز خواهدداشت.
رییس کانون علوم پزشکی نیز که از دهه ۶۰ با ایشان همکار بوده با مرور خاطرات زمان اشتغال و سختی و تنگناهای آن زمان از نظر امکانات وتجهیزات پزشکی و اداری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای محمدامینی، برای نامبرده آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
در ادامه دیدار و ملاقات با بازنشستگان، مدیر صندوق به اتفاق مدیرکل بهزیستی استان و سایر همراهان از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم و بازنشسته مقیم در آن عیادت کردند.
«ناصر خلیلی» که خود خدمتش را در اداره کل بهزیستی و در راه خدمت به جامعه مددخواه و مددجوی معلول و سالمند و سایر اقشار ضعیف و نیازمند کمک جامعه سپری کرده از بد حادثه چندسالی است که در آسایشگاه سالمندان روزگار می گذراند.
در این بازدید آقای خلیلی از تعهد و دلسوزی خود نسبت به وظایف محوله در زمان اشتغال گفت و افزود: برخی ایام به دلیل حجم بالای امور محوله ، فرزندم را نیز برای کمک به همراه خود به اداره می بردم.
محمدی امین ضمن اهدای هدیه و لوح تقدیر از سوی استاندار و تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان و همچنین تقدیر و تشکر از یک عمر خدمت بی ریا و صادقانه ایشان گفت: چنین وظیفه شناسی و تعهدی در حال حاضر بین کارکنان کمتر دیده می شود و امثال آقای خلیلی با این سطح از تعلق و احساس وظیفه نسبت به کار و امور محوله در این ایام کیمیاست.
میره ای مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تجدید و بازگوکردن برخی خاطرات ایام اشتغال با آقای خلیلی، برای ایشان آرزوی صحت و سلامت روز افزون کرد.