پیشنهاد انتشار روزنامه‌ای برای بازنشستگان

جمعی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در موسسه مطبوعاتی ایران با بخش‌های مختلف این موسسه آشنا شده و در جریان چگونگی تولید خبر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان صندوق بازنشستگی با حضور در این موسسه مطبوعاتی از تحریریه روزنامه‌های ایران، ایران دیلی، ایران ورزشی، الوفاق و ایران سپید و همچنین بخش‌های مختلف این موسسه دیدار کرده و با تاریخچه بیست و یک ساله موسسه آشنا شدند.
مصیّب نعیمی مدیرمسئول روزنامه عربی زبان الوفاق و عضو هیات مدیره موسسه ایران در جمع بازنشستگان حاضر شد.
نعیمی در جمع بازنشستگان به وضعیت رسانه در حال حاضر پرداخت و افزود: همانگونه که انسان به غذای جسمانی نیاز دارد اطلاعات عنوان غذای روح بوده و جزء نیازهای مبرم هر روزه ماست که اکنون به واسطه روش‌های جدید، برنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت بوجود آمده، سطح رقابت در بحث اطلاع‌رسانی و تکنولوژی آن بسیار بالا رفته است.
وی با بیان اینکه بازنشستگان کوله‌باری از تجربه، رویدادها و اتفاقات هستند، از آنها خواست خاطرات خود را مکتوب کنند تا امکان استفاده سایر افراد جامعه از این تجربیات فراهم شود.
در انتهای این دیدار پیشنهاد تولید روزنامه‌ای مختص بازنشستگان توسط افراد حاضر در جمع داده شد، که مورد استقبال نعیمی قرار گرفت.

تهیه و تنظیم: راحله شیخ
عکس: سیدحمزه قاضی میرسعید