با حضور بازنشستگان و مسئولان استانی انجام شد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در استان کهگیلویه و بویر احمد

  مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد روز شنبه ۲۴ تیر ماه به مناسبت ۲۵ذی الحجه  روز خانواده و تکریم بازنشستگان در محل سالن سینما هنر یاسوج با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،مدیر صندوق بازنشستگی استان و جمع کثیری از بازنشستگان یاسوج جشن بزرگداشت و تجلیل از این سرمایه های جامعه برگزار شد  و از شش بازنشسته نمونه تجلیل شد.

در این مراسم مدیر صندوق بازنشستگی استان ضمن خیر مقدم و تبریک به جامعه هدف، از اهداف صندوق و خدمات ارائه شده آن به بازنشستگان در سراسر استان خبر داد.

محمد تقی جلیلی بهابادی افزود: از سال ۱۳۸۵ صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله با تشکیل ستاد مرکزی و استانی و اجرای برنامه های متنوع در سراسر کشور از مقام و منزلت بازنشستگان و خانواده آنان تجلیل می کند.

جلیلی از برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان در هشت رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، شنا، دو امدادی، تیراندازی با تفنگ بادی از عید قربان تا عید غدیر خبر داد و گفت: در ایام عید از برندگان مسابقات تجلیل شد.

وی از  دو خانه ی امید در یاسوج و گچساران نام برد که با برپایی برنامه های متنوع بخصوص در عید غدیر شادی، نشاط  ا به خانواده های بازنشستگان هدیه دادند.

گفتنی است، تعداد کل اعضای صندوق بازنشستگی کشوری در کشور یک میلیون و ۶۰۰هزار نفر است.

جلیلی در ادامه افزود: صندوق بازنشستگی از ابتدای سال تاکنون ۷۹۰ وام ۳۰۰میلیون ریالی به بازنشستگان پرداخت نموده و اکنون نیز در سایت www.sabasrm.ir ثبت آنلاین درخواست آن در حال انجام است؛ در سال گذشته نیز ۳هزار و ۱۴۸بازنشسته وام ۱۵۰میلیون ریالی دریافت کردند.

صندوق بازنشستگی کشوری خدمات بیمه تکمیلی (از اول مردادماه)، بیمه نامه اقساطی بدنه و ثالت خودرو، توسط بیمه ملت و خانه های امید وابسته به صندوق در شهر یاسوج و دوگنبدان با ارایه خدمات درمانی با ویزیت رایگان  پزشکان عمومی و متخصص پذیرای بازنشستگان است.

در ادامه برنامه معاون توسعه استانداری نیز ضمن تبریک به بازنشستگان گفت: در جمع شما خوبان از عظمت شما گفتن جرات می خواهد که من ندارم، بازنشستگی گنج است و اگر جامعه دنبال پیشرفت جامعه است باید دنبال بازنشستگان باشد و می طلبد همه مسوولین که دستی در برنامه ریزی دارند از این قشر استفاده ببرند.

پیوند افزود: این نوید را به عزیزان دهیم که در استان پیگیر مطالبات قشر بازنشسته هستیم وقول دادیم زائر اولی ها به مشهد مقدس  سفر کنند و پارک بازنشستگان را تجهیز کنیم.

جشن تکریم خانواده و بازنشستگان با برنامه های شاد طنز همراه با موسیقی زنده و تجلیل از بازنشستگان نمونه که اسامی آن ها به شرح ذیل است با اهدای لوح تقدیر و هدایا پایان یافت.

حوزه علوم آموزش و پژوهش: آقای  جهان زیر رئیسیان

حوزه فرهنگ و هنر: آقای اسفندیار افشون

حوزه کار آفرینی و ایجاد اشتغال: آقای کیهان ایمانی

حوزه اجتماعی و عام المنفعه: آقای محمد حسین پرند وار

حوزه فعالیت های ورزشی و تندرستی: آقای سید غلامحسین حسینی

حوزه ایثار و فداکاری: آقای غلامحسین قاسمی