با همکاری شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات صورت گرفت؛

خدمات تخفیفی مجموعه آبدرمانی محلات ویژه بازنشستگان استان مرکزی

با همکاری شرکت توسعه دهکده آبدرمانی محلات خدمات تخفیفی اقامتی و پذیرایی در مجموعه آب درمانی محلات ویژه بازنشستگان استان مرکزی اجرایی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی؛ پیرو مذاکرات به عمل آمده با شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات در خصوص برخورداری از ظرفیت های موجود استان و ارایه خدمات ویژه به بازنشستگان استان مرکزی مقرر گردید کلیه بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری استان مرکزی از خدمات هتل آبدرمانی محلات با ۵۰ درصد تخفیف در خدمات اقامتی و ۱۵درصد تخفیف پذیرایی و رستوران تا پایان سال جاری استفاده کنند.

هتل آبگرم محلات در ۲۱ کیلومتری جاده آبگرم و  در مجاورت چشمه جوشان آبگرم محلات واقع شده است. چشمه های آبگرم محلات در درمان بیماری های کبدی ، صفراوی، کلیوی ، روماتیسمی ، استخوانی و پوستی نقش مهمی دارد .

پارک بازی کودکان ، رستوران، سفره خانه سنتی ، استخرهای عمومی و اختصاصی آبگرم ، پارکینگهای مسقف و محوطه زیبا از بخشهای مختلف این مجتمع به شمار می رود.

بدین منظور بازنشستگان محترم با ارائه تصویر آخرین فیش حقوقی و در روزهای غیر پیک با هماهنگی قبلی با پذیرش هتل می توانند از خدمات مذکور استفاده نمایند.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ۱۸-۰۸۶۴۳۳۲۵۶۰۰ واحد پذیرش هتل تماس حاصل فرمائید.