با حضور مدیر استان خراسان جنوبی انجام شد؛

تجلیل از بازنشستگان اسوه تلاش و کوشش در عرصه خدمتگذاری در شهرستان فردوس

در راستای گرامیداشت روز‌ خانواده و تکریم بازنشستگان مدیرصندوق بازنشستگی استان با حضور در مراسم گرامیداشت این روز در شهرستان فردوس از بازنشستگان نمونه این شهرستان تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان جنوبی، در راستای گرامیداشت روز‌ خانواده و تکریم بازنشستگان مدیرصندوق بازنشستگی استان به شهرستان فردوس سفر کرد.

«محمد باقری نژاد» در جریان سفر یک روزه به شهرستان فردوس در مراسم جشن تکریم بازنشستگان که با حضور‌ فرماندار شهرستان فردوس ، امام جمعه شهرستان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ریاست شورای شهر اسلامیه مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی و جمعی از بازنشستگان شهرستان فردوس که در محل سالن آمفی تئاتر گلهای کویر پارک دلگشا برگزار شد حضور یافت.

در این مراسم باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی استان در خصوص تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهار داشت: بدون شک همواره سازمان در راستای خدمت رسانی شایسته به مردم نیازمند تجربیات پیشکسوتان خود است.

وی در ادامه افزود: بازنشستگان عزیز به عنوان نمادهای ارزشمندی از تجربه و اسوه های بی بدیل از تلاش و کوشش در عرصه خدمتگزاری، سرمایه های اجتماعی سازمان و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش و خدمت آنان چراغ راه مدیران و شاغلین در سازندگی و پیشرفت و آبادانی جامعه است و به نحوی آیینه شاغلین هستند.

باقری نژاد با تاکید بر اهمیت حفظ جایگاه کانون های بازنشستگان در دستگاه های اجرایی و شهرستان ها از فعالیت های مستمر کانون های بازنشستگان قدردانی کرد و افزود: به همت کانون های بازنشستگی و حمایت های صندوق بازنشستگی صدای بازنشستگان امروز به خوبی شنیده می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی خطاب به کارمندان دستگاه های اجرایی بیان کرد: بازنشستگان سرمایه های اصلی و ارزشمند سازمان محسوب می شوند و توجه به این عزیزان عاملی می شود تا این عزیزان احساس هویت و ارزشمندی را حس کنند.

باقری نژاد تصریح کرد: بازنشستگان باید احساس موجودیت داشته باشند و همیشه شاداب و سرزنده به سازمان های مربوطه خود مراجعه کنند.

در ادامه این سفر محمد باقری نژاد با مسن ترین بازنشسته شهرستان فردوس، «غلامرضا دباغ» بمنظور تکریم و ارتقای روحیه بازنشستگان دیدار کرد.

باقری نژاد در این دیدار بیان کرد: خانواده نهاد اصلی جامعه ما است که سبک زندگی غربی در تلاش است این نهاد و اصالت آن را تغییر دهد و ما در سبک زندگی ایرانی نیاز داریم از این گوهر ارزشمند محافظت کنیم.

وی ادامه داد: ما نیاز داریم روی خانواده تکیه ویژه داشته باشیم و آن را تقویت و تکریم کنیم و این مساله در مورد بازنشستگان نیز به عنوان بنیان اصلی خانواده‌ها باید مورد توجه باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بذر مهر و محبت در خانواده کاشته می‌شود، افزود: امروز مشکلاتی که در بخش فرزند آوری داریم از همین امر ناشی می‌شود؛ چرا که در مسائل زندگی از نطر روحی نیازمند تکیه‌گاه‌هایی هستیم و خانواده بدون فرزندآوری و اقوام و فامیل نزدیک، در آینده برای جامعه مشکل ایجاد خواهد کرد.

باقری نژاد بازنشستگان فرهنگی را گنجینه های ارزشمند آموزش وپرورش دانست و بیان داشت: وظیفه خود دانستیم تا در روز بزرگداشت خانواده و تکریم بازنشستگان از شما عزیزان که سالها عمر خویش را وقف تعلیم وتربیت فرزندان این دیار نمودید قدرشناسی کرده و آرزوی سلامتی داشته باشیم.

در جریان این سفر مدیرصندوق بازنشستگی استان از کانون بازنشستگی شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل بازنشستگان شهرستان فردوس قرار گرفت.