در نشست با روسای کانون های بازنشستگی استان خوزستان؛

اقدامات و طرح های جدید صندوق بازنشستگی کشوری تشریح شد

جلسه ماهیانه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با روسای کانون های بازنشستگی استان خوزستان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ جلسه هم اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان خوزستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح روز یکشنبه اول مرداد ۱۴۰۲ در سالن جلسات مدیریت صندوق خوزستان برگزار شد.

«آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان در این نشست با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، از همکاری روسای کانون های بازنشستگی جهت برگزاری باشکوه همایش “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” استان خوزستان قدردانی کرد.

رشادتمند سپس در گزارشی از عملکرد سه ماهه اول سال جاری صندوق به تبیین اقدامات مختلف صندوق از جمله وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، طرح اختیاری جبران هزینه خسارت درمان، گردشگری و سفر بازنشستگان و… پرداخت.

روسای کانون های بازنشستگی استان خوزستان نیز به ترتیب به بیان مشکلات درمان و مراکز درمانی و سایر مطالبات بازنشستگان پرداختند.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر، پیشنهادات مختلفی بررسی و جهت پیگیری و اقدام توسط صندوق استان و هریک از روسای کانون های بازنشستگی مصوب شد.