در جریان برگزاری همایش ایمنی غذا در شیراز؛

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس عنوان “واحد تولیدی منتخب” و “مسئول فنی برتر” را بدست آورد

در بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت غذا در جنوب کشور که به بهانه روز جهانی ایمنی غذا در شیراز برگزار شد، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس توانست تندیس و لوح سپاس واحد تولیدی منتخب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ را بدست آورد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس، در این همایش که به مناسبت روز جهانی ایمنی غذا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به میزبانی اداره کل غذا و دارو و انجمن صنفی کارفرمایی صنایع غذایی و تبدیلی استان فارس برگزار شدگردید، شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس به عنوان تولید کننده برتر استان هرمزگان از طرف اداره کل غذا و داروی استان هرمزگان انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

گفتنی است این شرکت لوح تقدیر به عنوان برترین شرکت کنسرو سازی در منطقه پنج کشور و لوح تقدیر به عنوان مسئول فنی برتر شرکت های تولیدی در استان هرمزگان را نیز به خود اختصاص داد.

این همایش روز چهارشنبه ۲۱تیرماه ۱۴۰۲ با حضور «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس، قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، عسکری نماینده مردم داراب در مجلس و «محمد جواد راعی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و کلیه تولید کنندگان استان فارس برگزار شد. همچنین در این همایش فعالان صنعت غذا از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، جهرم، فسا و لارستان حضور داشتند.