برگزاری چهارمین همایش سالانه مرزهای دانش توسعه اقتصاد با یاد دکتر حسین عظیمی

چهارمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه با عنوان نهادها اشتغال مولد و رشد باکیفیت ۱۴اردیبهشت ماه ۹۵ در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و با بزرگداشت سیزدهمین سالگرد درگذشت دکتر حسین عظیمی، اقتصاددان بزرگ ایرانی، برگزار می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دبیرخانه همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد و توسعه، پوستر و برنامه‌های رسمی چهارمین همایش سالانه خود با محوریت نهادها، اشتغال مولد و رشد با کیفیت، را اعلام کرد.
در این همایش، قرار است تا محسن رنانی با موضوع توسعه کودکی و کودکی توسعه، حسن طایی در زمینه تحول در زنجیره قابلیت‌های انسانی، فرشاد مومنی با موضوع اقتصاد سیاسی اشتغال مولد در ایران و علی عرب مازاد نیز در زمینه بخش غیررسمی و رشد اقتصادی؛ پیش برنده یا بازدارنده سخنرانی کنند.
همچنین میزگردی با عنوان نهادها، اشتغال مولد و رشد با کیفیت نیز با حضور آقایان شاکری، نوری نائینی، مومنی، میدری، مردوخی، عصاری و دینی ترکمانی برگزار می شود که پایان بخش این همایش خواهد بود.
دبیرخانه چهارمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه اعلام کرده که این همایش یک روزه به مناسبت سیزدهمین سالگرد دکتر حسین عظیمی، اقتصاددان بزرگ کشورمان، روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰ در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.
دکتر حسین عظیمی، تحصیل کرده دانشگاه آکسفورد انگلستان، اقتصاددان و رئیس موسسه آموزش و پژوهش در برنامه ریزی توسعه ایران بود که در سال ۸۲ به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. از وی کتاب های متعددی از جمله مقدمه‌ای بر نظریه اقتصاد سنجی و همچنین تورم، مقدمه‌ای بر بحران در علم اقتصاد و ده‌ها مقاله مختلف برجای مانده است.