پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به مناسبت مقام معلم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، مقام رفیع معلم را به همه معلمان به ویژه معلمان و استادان دانشگاه در صندوق بازنشستگی کشوری در سراسر کشور تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام دکتر محمود اسلامیان به مناسبت گرامی داشت مقام معلم آمده است:
معلمان همواره یکی از ارکان مهم رشد، توسعه و بلوغ جامعه محسوب می شوند. معلمی همان گونه که از زبان پیامبر گرامی اسلام (ص) بیان شده است، به واقع شغل انبیاء را در هدایت گری و رساندن پیام های مهم معنوی و مادی در جهان ایفا می کند. این عزیزان فرهیخته تمام وجود خود را خالصانه و عاشقانه طی سال های متمادی خدمت، برای تربیت و آموزش به کودکان، نوجوانان و جوانان این کشور صرف کرده اند. این عزیزان همانند باغبانی مهربان، آنچه در وجود و توان خود داشته و دارند را نثار گل ها و غنچه های نوشکفته ایران می کنند تا این غنچه های نوشکفته، به تدریج رشد کرده و بالنده شوند و در نهایت به شکوفایی و بلوغ برسند. اما در این مسیر طولانی و طاقت فرسای رشد کودکانمان، به تدریج گرد پیری بر چهره معلمان خستگی ناپذیر و بی منت این میهن می نشیند.
اکنون بر خود واجب می دانم، در سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری که به واقع معلمی بود راستین در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردانی تربیت کرد به بلندای عظمت انقلاب اسلامی تا زمانی پرچمدار این انقلاب باشند، از نقش و جایگاه معلمان و استادان فرهیخته صندوق بازنشستگی کشوری در وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عمر خود را عاشقانه در سال های گذشته صرف خدمت به میهن عزیزمان نموده اند، خاضعانه تشکر و قدردانی نمایم و این ایام را که به تک تک این عزیزان اختصاص دارد، با تمام وجود به این سروران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نمایم.
امید که تمامی معلمان و بازنشستگان فرهیخته کشور عزیزمان چه در دوران مقدس خدمت و چه پس از آن در پناه حضرت حق همواره سلامت، موفق و پایدار باشند.