با رای روسای کانون‌های بازنشستگی استان؛

نماینده کانون‌های بازنشستگان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

نماینده کانون های بازنشستگان استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور کانون ها در مدیریت استان انتخاب شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، روز شنبه هفتم مرداد ماه با حضور کانون های بازنشستگان و مدیر صندوق بازنشستگی استان، نماینده کانون های بازنشستگان در مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم، از کانون های بازنشستگی استان که عمر شریف خود را برای تلاش های شبانه روزی برای پیشبرد و حل مشکلات بازنشستگان صرف کرده اند قدردانی و تقدیر کرد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» گفت: عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزان و سرورانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پرتو نگین پروانه خلاصه کرد و از زحمات کانون های بازنشستگان که در پیشبرد اهداف صندوق بازنشستگی کشوری و امور بازنشستگان  تلاش می کنند تشکر کرد.

وی در ادامه با شاره به جریان هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور های سوئد و دانماک افزود: قرآن ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیکبختی انسان ها در تمام قرون و اعصار است و شیاطین غربی نمی توانند با پاشیدن مشتی خاک در برابر اراده و منطق فروزان خداوند ایستادگی کنند.

جلیلی بهابادی تاکید کرد: حادثه تلخ اهانت به قرآن کریم با همه تلخکامی هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.

او تصریح کرد: مدیریت و کارکنان مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک و اقدام جنایتکارانه مذموم علیه دین اسلام و نمادهای مقدس اسلامی را محکوم می کنند.

در ادامه این مراسم، کانون های بازنشستگان از بین افراد کاندید شده رای گیری کردند و «محمد رحیم دهرابپور» به عنوان نماینده کانون های بازنشستگان استان انتخاب شد.

«محمد رحیم دهرابپور» نماینده منتخب کانون ها در ادامه با اشاره به اینکه کانون های بازنشستگی مصداقی از تعاون هستند، گفت: باید برنامه ریزی شود تا همه دستگاه ها دارای نماینده کانون باشند.

وی در ادامه افزود: خدمات صندوق بازنشستگی باید به بازنشستگان اطلاع رسانی بیشتری شود تا از خدمات صندوق اطلاعات بیشتری داشته باشند.

در پایان این مراسم، از «محمد رحیم دهرابپور» به عنوان کانون فعال و «یداله مرادی» بازنشسته نمونه کشوری با لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.