به همت کانون بازنشستگان میراث فرهنگی؛

نخستین گاهنامه کانون بازنشستگان میراث فرهنگی خراسان رضوی منتشر شد

نخستین گاهنامه کانون بازنشستگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی منتشر شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خراسان رضوی، در ادامه بزرگداشت ۲۵ ذی الحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان)، نخستین جلد از گاهنامه پیشکسوتان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به همت کانون بازنشستگان این اداره کل منتشر شد.

گفتنی است این نشریه، در مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان که با حضور «عفت بیگم حسینی» سرپرست صندوق بازنشستگی استان خراسان رضوی، «سید جواد موسوی» مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان، استاد «رجبعلی لباف خانیکی» (باستان شناس و نویسنده) و جمع کثیری از پیشکسوتان و خانواده این عزیزان برگزار شد، رونمایی شد.

در این مراسم حسینی ضمن تشکر از بانیان این اقدام ارزشمند، گفت: انجام چنین اقداماتی از طرف کانون های بازنشستگان که با حمایت مسئولان ذیربط در هر دستگاه اجرایی صورت می پذیرد، ضمن اطلاع رسانی دستاوردهای صورت گرفته در آن حوزه به دیگران، نشانگر تلاش های ارزشمند فرهیختگان پیشکسوت نیز خواهد بود.

حسینی اذعان داشت: بازنشستگان و فرهیختگان دارای تجربه های با ارزش فراوانی هستند که می توان با ارائه آن از این طریق به نسل بعد، نقشه راه خوب و مناسبی برای آیندگان ترسیم نمود.

گفتنی است در این گاهنامه ضمن ارائه اخبار روز و مصاحبه با مسئولین، پیشکسوتان زحمت کش و سخت کوش آن مجموعه که با پشتکار خویش موجبات کشف، حفظ و نگهداری آثار ارزشمند باستانی کشور را فراهم ساختند تا این امانت پیشنیان به سلامت به دست آیندگان برسد ، معرفی شده است .