امضای توافق نامه کاری بین صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه ساچه ایتالیا

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از امضای قرارداد و توافق نامه کاری این صندوق با بیمه ساچه ایتالیا خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در حاشیه نشست مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران بیمه ساچه ایتالیا با اعلام این خبر اظهار داشت: در مرحله اول در حوزه ساختمانی و توسعه هتل های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری این توافق نامه با بیمه ساچه امضا شده است.
اسلامیان همچنین افزود: در حوزه های دیگر نیز پس از نهایی شدن نتایج، به تدریج با بیمه ساچه برای جذب سرمایه توافق نامه امضا خواهد شد.
وی گفت: بیمه ساچه یکی از بزرگ‌ترین بیمه های اروپاست که در گذشته با جمهوری اسلامی ایران در زمینه نفت، ‌گاز، ‌پتروشیمی و فولاد همکاری کرده است و حالا بعد از برجام، دست اندرکاران این بیمه علاقه‌مند به سرمایه گذاری مجدد در کشورمان هستند که مقدمات چند طرح بزرگ در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت بیمه ساچه ایتالیا نیز گفت: شرکت های اروپایی به ویژه ایتالیایی بسیار علاقه‌مندند در شرایط پسا تحریم وارد بازار ایران شوند.
جیووانی کاستلنتا، با اشاره به امضای قرارداد توسعه ساختمانی با صندوق بازنشستگی کشوری جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: به زودی همکاری های مشترکی را در زمینه زیرساخت‌ها، پروژه های بزرگ ساختمانی و انرژی های نوین با ایران آغاز کنیم.