ارتقای بهره وری هتل های جهانگردی ایران با همکاری سنگاپور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارتقای بهره وری هتل های جهانگردی کشورمان با همکاری شرکت های سنگاپوری خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان امروز (چهارشنبه) در حاشیه دیدار با “شهزاد نسیم” مدیرعامل شرکت بزرگ ساختمانی “میین هارت” سنگاپور با اعلام این خبر گفت: صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۶۰ مجموعه ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور دارد و درصدد هستیم درصورت توجیه اقتصادی، در نقاط سرمایه پذیر با شرکت بزرگ ساختمان سازی “میین هارت” سنگاپور در جهت ارتقای بهره وری این هتل ها به تفاهم مشترک دست پیدا کنیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه شرکت های بزرگ منطقه درزمینه همکاری باکشورمان استقبال خوبی داشته اند.
اسلامیان تصریح کرد: سنگاپور کشوری است که در زمینه های مختلف، توسعه های خوبی داشته و در ۴۵ کشور منطقه در زمینه طراحی و احداث پروژه های بسیار بزرگ فعال است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری سپس افزود: خوشبختانه با مدیر عامل شرکت بزرگ ساختمانی” مین هارت” به تفاهم رسیده ایم که با شرکت مشترکی زیرنظر تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی بتوانیم در کار طراحی و اجرای پروژه های فرودگاهی، ساختمان، مترو، بیمارستان و هتل سازی و تمامی پروژه های ساختمانی، دانش فنی را به کشور منتقل کرده و بتوانیم کارهای مشترک خوبی را انجام دهیم.
اسلامیان یاد آور شد: پس از اجرایی شدن برجام، این امکان وجود دارد که بتوانیم برای توسعه طرح ها و پروژه های کشور گام های مهمی برداریم.