طی مراسمی انجام شد؛

تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی بازنشستگان و گرامیداشت ۲۵ ذی‌الحجه در استان کهگیلویه وبویراحمد

طی مراسمی از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی بازنشستگان و گرامیداشت روز ۲۵ ذی الحجه با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه وبویر احمد تقدیر و قدردانی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، روز یکشنبه هشتم مرداد ماه با حضور مدیر خانه امید یاسوج ومدیر صندوق بازنشستگی استان، از عوامل اجرایی جشنواره ورزشی بازنشستگان و گرامیداشت روز ۲۵ ذی الحجه ” روز خانواده و تکریم بازنشستگان “در خانه امید یاسوج تقدیر و قدردانی شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم از کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده جشنواره ورزشی بازنشستگان و برگزاری گرامیداشت روز ۲۵ ذی الحجه قدردانی کرد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» گفت: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال در پی خواهد داشت وبه یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده ببرند.

جلیلی بهابادی افزود: قطعا کار برای رضایت خداوند بدون اجر و پاداش نخواهند ماند.

وی در ادامه گفت: اگر قرار باشد خدمت انجام دهیم و این خدمت برای ما نعمت باشد، بیشترین برکت این خدمت، خدمت به بازنشستگان است.

او تصریح کرد: بازنشستگان قشری هستند که بیش از همه زحمت کشیده اند و از آنجایی که ولی‌نعمتان همه ی ما هستند، نیاز به توجه بیشتر دارند. بازنشستگان آینه آینده ما هستند و ما بخشی از آینده خود را در وجود این عزیزان می‌بینیم و باید توجه ویژه ای به این قشر عزیز داشته باشیم و از همه ی شما عزیزان که درهر  قسمتی مشغول  خدمت رسانی به بازنشستگان هستید بی نهایت  تقدیر و تشکر می کنم.

جلیلی بهابادی در ادامه با اشاره به شهادت امام زین العابدین (ع) افزود: واقعه عاشورا در افکار عمومی برای حکومت اموی بسیار گران تمام شد و مشروعیت آن را زیر سوال برد اما برای اینکه این فاجعه عظیم، فراموش نشود امام سجاد (ع) با گریه بر شهیدان و زنده نگه داشتن خاطره آنان، مبارزه منفی را به صورت گریه ادامه داد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویر احمد گفت: شکی نیست که این اشک‌های سوزان ریشه عاطفی داشت، اما چگونگی برخورد آن حضرت با این موضوع اثر و نتیجه سیاسی داشت و یادآوری مکرر قضیه کربلا نمی‌گذاشت ظلم و جنایات حکومت بنی‌امیه از خاطره‌ها فراموش شود.

وی تاکید کرد: بنابراین سیدالشهداء (ع) حماسه بزرگی در روز عاشورا و در زمین کربلا خلق نمود و امام سجاد (ع) این حادثه تاریخی را از قید زمان و مکان رها نمود و شعار ‘کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا’ را جاودانه ساخت.

در ادامه مداح اهل بیت به مرثیه خوانی و نوحه خوانی به مناسبت شهادت امام چهارم شیعیان پرداخت.

و در پایان این مراسم، از کلیه کسانی که در برگزاری جشنواره ورزشی بازنشستگان و گرامیداشت روز ۲۵ ذی الحجه همکاری داشتند با لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.