گسترش همکاری های ایران و سنگاپور در زمینه هتل سازی، حمل و نقل و بیمارستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاری های ایران و سنگاپور در زمینه ساخت هتل، حمل و نقل و بیمارستان گسترش می یابد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر علی ربیعی، که در راس هیاتی به سنگاپور سفر کرده است، صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با “شهزاد نسیم” مدیرعامل شرکت “میین هارت” سنگاپور اظهار داشت: ایران بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه ساخت و ساز در کشورهای دیگر مانند افغانستان، پاکستان و غیره دارد و درحال حاضر نیز درحال ساخت سد، راه آهن و جاده در کشورهای دیگر هستیم.
ربیعی همچنین گفت: می توانیم با ایجاد یک شرکت مشترک در زمینه ساخت هتل، حمل و نقل و بیمارستان با شرکت های سنگاپوری فعالیت های جدی و جدیدی در ایران آغاز کنیم.
وی خواستار ایجاد تفاهم جدی و سازنده و سرعت عمل در این زمینه شد و گفت: ساخت شش هتل را با فوریت در دستور برنامه ها قرار داده ایم.
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه بهداشت و ساخت بیمارستان نیز، گفت: گردشگری درمانی در ایران رونق خوبی پیدا کرده است و ما قصد داریم در این زمینه نیز برنامه ها و فعالیت های خوبی انجام دهیم.
ربیعی اظهارکرد: پس از برداشته شدن تحریم ها، شرکت های زیادی برای سفر به ایران تمایل دارند و در واقع فرصت بسیار خوبی برای شرکت های آسیایی به وجود آمده است که با فعالیت در ایران زمینه های کاری خود را گسترش دهند.