مراسم تقدیر از مادر و برادر شهید عبدالرضا موسوی برگزار شد

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، از رشادت ها و ایثار مادر و برادر شهید عبدالرضا موسوی تقدیر شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در مراسمی که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد و به همت حوزه مقاومت بسیج صندوق، با حضور دکتر محمود اسلامیان مدیرعامل، نعمت الله ایزدی رئیس هیات مدیره، محمدرضا ترابی معاون اداری و مالی، بهبود خلیلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و تعداد دیگری از مسوولان و کارکنان صندوق برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از فداکاری های مادر و برادر شهید عبدالرضا موسوی، فرمانده دلاور سپاه خرمشهر قدردانی شد.
در بخشی از متن لوح تقدیر مادر شهید موسوی، که به امضای مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری رسید، آمده است: صندوق بازنشستگی کشوری افتخار دارد تا به سهم خود، صمیمانه از مقام شامخ شما بزرگ بانوی رشیدِ میهن، قدردانی نماید. قطعا ماندگاری و اعتلای این انقلابِ عظیم، مرهونِ رشادت های شهیدان و ایثارگران و مادران برومندِ این عزیزان است.
همچنین محمود اسلامیان خطاب به عبدالحسین موسوی برادر شهید موسوی، که از کارمندان بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری است، تاکید کرد: ایرانِ اسلامی، امروز، وجود گران بهایِ خود را مرهونِ رشادت ها و ایثارگری های بلند هِمّتان و بزرگ مردانی است که در اوج جوانی و شکوفایی و با هدفِ بلندِ خدمت به دین و میهن عزیزشان، جان و مال خویش را در طَبَق اخلاص نهادند و شادمان و سربلند به پیشواز راهِ امامِ شهیدشان، حضرتِ سید الشهدا (ع) رفتند.
شهید سید عبدالرضا موسوی فرمانده دلاور خرمشهر در مرحله سوم عملیات بیت‌المقدس سال ۱۳۶۱ در حـال انتقال مجـروحین به عقب جبهه، بر اثر اصـابت گلوله به شهادت رسید.