مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان خبر داد:

راه‌اندازی صندوق امداد توسط بازنشستگان کشوری در کردستان

مدیر  صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان گفت: صندوق امداد توسط بازنشستگان تاسیس شده و به بازنشستگانی که نیازمند کمک فوری هستند، کمک بلاعوض اهدا می‌کند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کردستان، «محمد احمدی» در نشستی که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه، روسای کانون‌های بازنشستگی استان کردستان جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات، مطالبات و دغدغه‌های بازنشستگان این استان در محل سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ بازنشستگان استان، تسریع در روند فراهم نمودن امکانات رفاهی، درمانی و گردشگری بازنشستگان، توسعه‌ خانه‌‌های امید در استان‌ و کاهش مشکلات این قشر ارزشمند وظیفه اصلی ما و از جمله دغدغه‌های این مدیریت است.

وی پیگیری مطالبات این قشر ارزشمند و تلاش در راستای حل مشکلات آنان را رسالت خطیر خود و مجموعه صندوق در استان برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت بیمه درمانی بازنشستگان گفت: در راستای بهبود وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان تلاش می‌کنیم این قشر بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را دریافت کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان در این جلسه، کانون‌های بازنشستگی را بازوان توانمند این صندوق برشمرد و اظهار داشت: همواره جلسات مرتبط توسط اعضای کانون‌ها در شهرستان‌های استان در راستای رفع مشکلات و تسهیل در امور بازنشستگان برگزار می‌شود.

احمدی پیگیری وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق را ضروری برشمرد و گفت: درخواست حذف بیمه آتیه سازان حافظ و الزام رسیدگی به این امر جهت رفاه حال بازنشستگان را خواستاریم.

وی با بیان اینکه بازنشستگی فصل دیگری از زندگی هر فردی به شمار می‌رود، تصریح کرد: فراهم نمودن امکانات رفاهی، ورزشی و  فرهنگی برای این قشر و خانواده‌های آنان در راستای مشارکت اجتماعی و توسعه فعالیت‌های جامعه محور متناسب با نیازها جهت افزایش امید و پویایی این گنجینه‌های ارزشمند ضرورتی انکار ناپذیر است.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ هزار و ۸۴۶ نفر عضو صندوق بازنشسته کشوری استان کردستان هستند افزود: با همکاری ۲۵ کانون فعال بازنشستگی  اقدامات ارزنده‌ای خارج از وظایف تعربف شده در حوزه اجتماعی انجام می‌شود.

مدیر  صندوق بازنشستگی کشوری کردستان گفت: صندوق امداد توسط بازنشستگان تاسیس شده و به بازنشستگانی که نیازمند کمک فوری هستند، کمک بلاعوض اهدا می‌کند.