با حضور مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان انجام شد؛

برگزاری نشست ماهانه روسای کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش گیلان در شهرستان ماسال

«سجاد محمدیان» مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان در جلسه ماهانه روسای کانون های بازنشستگی آموزش و پرورش این استان به تشریح خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران در قالب طرح اختیاری بیمه تکمیلی پرداخت.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» با شرکت در جلسه ماهانه روسای کانون های بازنشستگی آموزش و پرورش  استان گیلان در شهرستان ماسال، ضمن مقایسه طرح اصلی با طرح اختیاری بیمه تکمیلی عنوان کرد: از تاریخ اول مردادماه ۱۴۰۲ ثبت نام اینترنتی طرح اختیاری بیمه تکمیلی بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و جامع تر به این عزیزان، با سرانه هر نفر ۲۰۵ هزار تومان آغاز شده و تا پایان مردادماه نیز در درگاه خدمات الکترونیک صندوق انجام می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان با بیش از ۴۹ هزار بازنشسته رتبه اول حقوق بگیران از نظر توزیع دستگاهی را دارد، افزود: در اول مهرماه امسال بیش از ۲هزار نفر به این آمار اضافه خواهد شد.

محمدیان با اشاره به جزئیات وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: مراحل اول و دوم این وام به حساب بیش از ۳۲۰۰ نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران گیلانی واریز شده و مرحله سوم آن نیز ۱۷ مرداد به حساب این عزیزان واریز شد.

«سید علی طبائی» مدیر آتیه سازان حافظ شعبه گیلان نیز در این نشست بیان کرد: تعداد ۱۰۲ هزار نفر از بازنشستگان، افراد تحت تکفل آنان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در این استان هستند که این مجموعه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان کشوری به کار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست روسای کانون های بازنشستگی آموزش و پرورش استان گیلان، مهمترین مطالبات بازنشستگان از جمله اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، افزایش خدمات و تعهدات بیمه ای و رسیدگی به مراکز طرف قرارداد به منظور بهبود خدمات را بیان کردند.