روزنامه ایران منتشر کرد: ویژه نامه ای باموضوع انتخابات مجمع عالی بازنشستگان کشوری

روزنامه ایران امروز ویژه نامه ای با موضوع انتخابات مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری ضمیمه رایگان خود کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ویژه نامه روزنامه ایران که به مناسبت انتخابات هیات موسس مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری در ۱۶ صفحه تهیه و امروز (سه شنبه) به عنوان ضمیمه این روزنامه توزیع شده است، از بخش های خبری، یادداشت ها و مصاحبه های متنوعی برخوردار است که از زوایای مختلف انتخابات هیأت مؤسس مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری را بررسی می کند.
«سقفی مشترک برای یک میلیون و ۲۷۰ هزار بازنشسته» عنوان تیتری است که برای صفحه نخست این ویژه نامه انتخاب شده است. همچنین دو یادداشت با عنوان «ضرورت مشارکت کانون های بازنشستگی در ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای بازنشستگان» به قلم دکتر محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و «اتحاد کانون های بازنشستگی» به قلم محمدرضا ترابی، معاون اداری مالی این صندوق آغازگر مطالب ویژه نامه رزونامه ایران است.
همچنین در این ویژه نامه، گفت و گوهای متنوعی با محمدرضا مشایخ، مشاور طرح تشکیل شورای موقت بازنشستگان کشوری، عباس رشیدی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، حمصانه کیایی، معاون این اداره کل، امیرحسین غلام زاده مدیرکل اداری صندوق و حسن حاج قربان مدیر هماهنگی امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین ابوالحسن ضرغامی، سید محمد سیدی، امیر پویان‏فر، حسین پورمختار و عبدالرحیم قاسمی مفرد از اعضای هیأت مؤسس و منتخبان مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری انجام شده است.
«نشست مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری به روایت تصویر»، گزارشی از متن و حاشیه انتخابات هیأت مؤسس مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری و خبری درباره افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری از دیگر بخش های ویژه نامه ۱۶ صفحه ای روزنامه ایران است.
گفتنی است، انتخابات هیأت مؤسس مجمع عالی موقت بازنشستگان کشوری به عنوان فراگیرترین نهاد مدنی بازنشستگان کشور، با حضور ۱۳۰ نفر از نمایندگان استانی کانون های بازنشستگی از سراسر کشور در خرداد ماه امسال و در محل هتل المپیک تهران برگزار شد و ۱۱ نفر از بازنشستگان کشوری به عنوان اعضای هیأت مؤسس این مجمع انتخاب شدند تا تدوین اساسنامه و ثبت رسمی این نهاد در مراجع قانونی را پیگیری نمایند.