همه شرکت های تحت کنترل صندوق بازنشستگی کشوری فعال هستند

دکتر اسلامیان:
همه شرکت های تحت کنترل صندوق بازنشستگی کشوری فعال هستند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تمامی ۵۸ واحد تحت کنترل این صندوق در حال فعالیت هستند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان، در جلسه کارگروهِ ملیِ تسهیل و رفع موانع تولید که به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده‌ی صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه سیاست های اقتصاد مقاومتی، تشکیل هلدینگ های تخصصی و تدوین ساختار و روابط استراتژیک شرکت های زیرمجموعه این صندوق، گفت: هیچ یک از ۵۸ واحد تحت کنترل صندوق بازنشستگی کشوری تعطیل نشده و همچنان فعالیت می کنند.
وی در این گزارش با بیان اینکه رویکرد صندوق بازنشستگی کشوری حفظ کارکنان و ادامه تولید است، خاطرنشان کرد: در بخش پتروشیمی، شاهد ارتقاء تولید بوده‌ایم. در شرکت لوله سازی اهواز نیز که با ۳۵ درصدِ ظرفیت فعالیت می‌کرد، امروز شاهد آن هستیم که با تمام ظرفیت و ۶۶ درصد افزایش تولید فعالیت می‌کند، به گونه‌ای که برای سه سال آینده نیز قرارداد منعقد کرده است.
جلسه کارگروهِ ملی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس سازمان توسعه تجارت و رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی عصر چهارشنبه ۲۶ خردادماه برگزار شد.