احقاق حق مظلومان خدمتی ارزشمند و ستوده است

یاد و خاطره‌ای از معمار بزرگ دستگاه قضایی
احقاق حق مظلومان خدمتی ارزشمند و ستوده است

مدیرکل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی کشور، شهید مظلوم دکتر بهشتی را گرامی داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امین پورذاکری در یادداشتی به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه با اشاره به آیه ۴۲ سوره مائده، تاکید کرده است: کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آن گاه که این خدمت در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد؛ چراکه خداوند خود، بزرگ دادگر و عادل است و دادگاهِ عدلش عالمیان را فرا می‌گیرد.
پورذاکری در ادامه، هفته قوه قضاییه را فرصتی مغتنم برای تکریم از تلاش های خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضاییه کشور دانست و افزود: هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای تکریم از تلاش های خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضاییه کشور عزیزمان ایران و تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والا مقام این عرصه است. خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضاییه باید بر خود ببالند که گام در عرصه‌ای نهاده‌اند که صبغه‌ای الهی دارد و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون بهشتی مظلوم است.
در بخش پایانی این یادداشت آمده است: اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را که با ایام لیالی قدر توأمان شده است، به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضاییه و دست اندرکاران امر قضا تبریک عرض نموده و موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم.