مدیران پراگما گروپ با فرصت های سرمایه گذاری شرکت آتیه صبا آشنا شدند

با حضور دو تن از نمایندگان هلدینگ پراگما گروپ در ایران فرصت های سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، برای توسعه زیرساخت های گردشگری کشورمان بررسی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای انجام رسالت خود در زمینه ایجاد بسترهای مناسب و توسعه زیر ساخت های گردشگری در ایران، میزبان دو تن از مدیران ارشد هلدینگ پراگما گروپ لبنان بود.
در این سفر، فرصت های سرمایه گذاری هلدینگ آتیه صبا در زمینه های مختلف از جمله ساخت بوتیک، هتل و رستوران و بازسازی هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی- جهانگردی توسط شرکت پراگما گروپ بازدید و بررسی شد.
مدیران هلدینگ پراگما گروپ ضمن دیدار با دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی، مدیرعامل شرکت آتیه صبا، از هتل های شمشک، دیزین و میگون که از مجموعه هتل های شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی است نیز بازدید کردند. در این بازدیدها موقعیت جغرافیایی هتل ها، فضاهای داخلی و امکانات موجود، جهت بازسازی و توسعه آن مورد بررسی قرار گرفت.
بازدید از ساختمان واقع در خیابان فرشته جهت ساخت بوتیک هتل Ritz Cartton یا Four Season و فروشگاه های کفش ملی جهت تبدیل بخشی از فروشگاه های موجود به کافه و رستوران های زنجیره ای از دیگر برنامه های مدیران هلدینگ پراگما گروپ در ایران بود که با توجه به موقعیت مناسب هتل ها و پتانسیل سرمایه گذاری در مجموعه آتیه صبا، در نهایت مقرر شد این شرکت، طرح های توسعه خود را برای مکان های بازدید شده، جهت بررسی های اولیه به شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ارسال نماید.
هلدینگ پراگما گروپ، در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و در زمینه های مختلف مانند تکنولوژی ارتباطات ومخابرات، بازاریابی، مهمانداری و ساخت مکان های تفریحی و اوقات فراغت فعالیت دارد. این هلدینگ در ابتدا با تاسیس شرکت نرم افزاری و بازی های رایانه ای در سطح خاور میانه و آفریقای شمالی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با تاسیس کافی شاپ کاوالی، رستوران فرانسوی در بیروت، تاسیس رستوران بوهاوس کافه در ساحل دبی و تاسیس کارخانه سلامت در این کشور، فعالیت های بین المللی خود را گسترش داده و به عنوان یک شرکت بین المللی مطرح شده است.