بازسازی هتل های ایرانگردی و جهانگردی با مشارکت برندهای مطرح جهان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا از فراهم شدن زمینه های مشارکت و همکاری برندهای مطرح جهان برای بازسازی هتل های ایرانگردی و جهانگردی و هتل سازی در ایران خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، احمدرضا نیک کار اصفهانی در نشست مشترک مدیران این شرکت با شرکت TRI که با هدف بازسازی و توسعه فعالیت گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد، گفت: به دلیل شرایط کشور ایران در ۳۰ سال گذشته، در زمینه گردشگری و هتلداری فعالیت های جدی صورت نگرفته است و در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا درصدد است با توجه به رسالت خود، گام های اساسی در خصوص توسعه فعالیت های گردشگری در ایران برداشته و به توسعه و رونق این صنعت کمک نماید.
نیک کار اصفهانی همچنین اظهار داشت: براساس توافق صورت گرفته و با همکاری دانشگاه لوزان سوئیس، اولین آکادمی بین المللی هتلداری ایران در اصفهان تاسیس خواهد شد و مقدمات این کار نیز فراهم شده است. همچنین با توجه به فضای ایجاد شده در کشور، ورود گردشگران خارجی و نیاز ایران به هتل های در خور شأن گردشگران، بازسازی هتل های ایرانگردی و جهانگردی و همچنین ساخت هتل های پنج ستاره حلال در اولویت برنامه های در دست اقدام این شرکت قرار دارد.
وی یادآور شد: در همین راستا مذاکراتی با گروه هتل های رتانا، کمپینسکی و اشتاین برگر صورت گرفته و زمینه مناسبی جهت مشارکت شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با سایر برندهای مطرح دنیا فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در ادامه ضمن اشاره به ساخت بوتیک هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تهران گفت: شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در راستای تحقق اهداف ملی خود، پروژه ساخت آزاد راه شرق سپاهان، راه اندازی قطار سریع السیر تهران- مشهد با مشارکت شرکت میتسوبیشی ژاپن و نوسازی و توسعه ناوگان شرکت خدمات هوایی کشور یا آسمان را در دستور کار خود داشته و تا به امروز توانسته است نقش موثری در توسعه صنعت حمل و نقل کشور ایفا کند.
گفتنی است شرکت TRI از سال ۱۹۹۵ در زمینه هتلداری مشغول به فعالیت است و در سال های فعالیت خود در ایران توانسته مطالعات گسترده ای را در زمینه ساخت هتل و هتلداری در کشورمان انجام دهد. در حال حاضر ساخت هتل پنج ستاره لوکس در اصفهان یکی از طرح های در دست اقدام این شرکت می باشد.