تأسیس دفتر نمایندگی اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی در منطقه اوراسیا- مسکو

دفتر نمایندگی جدید اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی(ISSA) در منطقه اوراسیا و در شهر مسکو روسیه افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی(ISSA)، دفتر نمایندگی جدید اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی به میزبانی صندوق بازنشستگی فدراسیون روسیه و با همکاری سازمان های تأمین اجتماعی کشورهایی چون ارمنستان، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، جمهوری قرقیزستان، جمهوری مولداوی، تاجیکستان، ترکمنستان، اوکراین و ازبکستان ایجاد شده است.
این دفتر نمایندگی با هدف همکاری و تبادل دانش و مهارت ها در میان موسسات و همچنین رویارویی با چالش های مشترک موجود و رفع آن ها ایجاد شده است.
در مراسم افتتاح این دفتر در مسکو، هانس هورست کنکلوسکی، دبیرکل اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، ضمن اشاره به گسترش تعداد سازمان های عضو اتحادیه در منطقه اوراسیا در دو دهه اخیر، تعهد قابل توجه صندوق بازنشستگی فدراسیون روسیه برای بنیان نهادن دفتر نمایندگی جدید ISSA را از اولویت های اصلی و برجسته این ساختار دانست و اعلام کرد: حمایت های اتحادیه در این زمینه موجب تقویت و گسترش تأمین اجتماعی در منطقه اوراسیا خواهدشد.
وی همچنین از انتشار دستورالعمل های اتحادیه به زبان روسی خبر داد و گفت: آموزش و ظرفیت سازی طرح های جدید اتحادیه برای مدیران ادارات تأمین اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

ترجمه: فریبا بهزاد