نمایش توانمندی های صندوق بازنشستگی کشوری در بازار سرمایه ایران

در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، صندوق بازنشستگی کشوری با سه هلدینگ و دو کارگزاری و بیش از ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی، حضور قابل توجه و فعالی دارد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، سه هلدینگ مالی، بانکی و امور سهام، انرژی و صنایع غذایی و دارویی به همراه کارگزاری پگاه یاوران نوین و شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری یا صباجهاد در فضایی به وسعت ۵۰۰ مترمربع در طبقه دوم سالن خلیج فارس و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان مدیران، متخصصان، سرمایه گذاران و علاقه مندان است. مسوولیت اجرایی حضور شرکت ها و هلدینگ های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در نمایشگاه با هلدینگ مالی، بانک و سهام است.
در این نمایشگاه تخصصی که از امروز (یکشنبه) به مدت چهار روز و تا ۲۳ تیرماه ۹۵ ادامه خواهد داشت، بیش از ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در بخش های بیمه، سهام و بانک حضور دارند و امکان شرکت کشورهای خارجی برای نخستین بار است که در این نمایشگاه فراهم شده است.
اما آنچه اهمیت نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را برای صندوق بازنشستگی کشوری و مخاطبان آن یعنی یک میلیون و ۲۸۰ هزار بازنشسته کشوری، بیشتر می کند، فرصت چهار روزه ای است تا شرکت ها و هلدینگ های زیرمجموعه صندوق علاوه بر معرفی فعالیت ها، طرح ها و ظرفیت های حال و آینده خود، بتوانند به شناسایی، بازاریابی دقیق و گسترده داخلی و خارجی و جذب منابع جدید و بیشتر برای هلدینگ های شش گانه و بیش از ۷۰ شرکت صندوق بازنشستگی بپردازند و در این فضای رقابتی، گام جدی تری برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی بازنشستگان کشوری بردارند.
همچنین از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری که نمایشگاه در حال برگزاری است چهار روز طلایی محسوب می شود تا سه هلدینگ از میان هلدینگ های شش گانه صندوق و دو کارگزاری زیر مجموعه صندوق بتوانند ظرفیت ها و توان خود را با رقبای داخلی و خارجی مقایسه کنند تا ضمن تقویت نقاط قوت و توانمندی ها،نقاط ضعف و کمبود های موجود را شناسایی کرده و در رفع یا کاهش آن و در نتیجه حضور جدی و پرقدرت در فضای اقتصادی و بازار پول و سرمایه ایران به ویژه پس از اجرایی شدن برجام ،تلاش کنند.