حمایت باشگاه استقلال تهران از کفش ملی

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران در دیدار با منوچهر صالحی مدیرعامل گروه صنعتی ملی، از تولیدات این گروه صنعتی و کفش ملی حمایت کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و مدیرعامل گروه صنعتی ملی، مقرر شده این باشگاه با خرید محصولات کفش ملی از تولید داخلی حمایت کرده و در مقابل، کفش ملی نیز با اختصاص درصدی از سود حاصل از فروش محصولات خود به باشگاه استقلال، از آبی پوشان و کانون هواداران آن، حمایت کند.
بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در این نشست، با اشاره به کفش های تولید شده توسط گروه صنعتی ملی، گفت: مدتی است، تمامی کفش های خود با برندهای خارجی را کنار گذاشته ام و تنها کفش ملی را به عنوان تولید داخل به پا می کنم. واقعیت این است که کفش ملی از نظر زیبایی و همچنین کیفیت، کمتر از تولیدات مشابه خارجی نیست. پس چه بهتر که کفش های تولید داخل را استفاده کنیم.
افشارزاده همچنین اظهار داشت: مدیرعامل گروه صنعتی ملی از جمله مدیرانی است که در هرجا حضور داشته، اقدامات بسیار مفید و سازنده ای در راستای اعتلای ورزش ملی انجام داده است. وی علاوه بر اینکه در زمینه های اقتصادی و تجارت، کارنامه درخشان و موفقی دارد، در حوزه ورزشی نیز مدیر قابل احترام و توانمندی است.
وی خاطر نشان کرد: کفش ملی با حضور مدیران توانمند خود، متحول شده و در حال حاضر، محصولات این شرکتِ قدیمی و بزرگ، قابل رقابت با برترین برندها در بازار کفش دنیا است.