مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان خبر داد:

جلسه کمیته فنی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان برگزار شد

جلسه کمیته فنی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان با محوریت برقراری احکام بازنشستگی آموزش و پرورش در مقطع مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ جلسه کمیته فنی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان با محوریت برقراری احکام بازنشستگی مهرماه کارکنان آموزش و پرورش با حضور مهندس رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان برگزار شد.

‎در این جلسه ابتدا «آرش رشادتمند» ضمن تقدیر از همکاری و تعامل صورت گرفته از طرف آموزش و پرورش در ماه‌های اخیر، بر لزوم تسریع در برقراری احکام بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش و ادامه روند موجود تاکید کرد.

‎وی افزود: با توجه به تعداد بالای بازنشستگان آموزش و پرورش در مهرماه سال جاری و لزوم برنامه‌ریزی و تعامل بین دستگاهی با هدف صدور به موقع احکام مذکور، هماهنگی‌های لازم از ابتدای سال ‎انجام و از ابتدای مرداد ماه سال جاری ‌فرایند بررسی پرونده‌های برقراری حقوق بازنشستگی توسط کارشناسان صندوق ‎آغاز شده است.

رشادتمند در پایان اظهار امیدواری کرد که روند صدور به موقع احکام بازنشستگی مهرماه سال جاری فرهنگیان با تلاش شبانه روزی کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین همکاری ویژه مناطق و‌نواحی آموزش و‌پرورش به خصوص اداره کل مذکور انجام خواهد شد.