هلدینگ انرژی مصمم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ انرژی) تاکید کرد: هلدینگ انرژی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مصمم است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا برادران گفت: عزم جدی این صندوق و هلدینگ تخصصی انرژی (نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی) در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه صادرات، رشد اشتغال و تولید، رشد بازدهی و بهره-وری و ایفای مسئولیت ها و مأموریت های سازمانی و اجتماعی، جدی است.
وی پیشرفت پروژه ها و طرح های توسعه ای تعریف شده فعلی و آتی را مطابق با زمان بندی تعریف شده از مهمترین برنامه های پتروشیمی جم به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های این هلدینگ ذکر کرد و افزود: شرکت باید با استفاده از ابزارهای نوین مالی داخلی و بین المللی، منابع ریالی و ارزی و همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به نحوی تأمین مالی پروژه ها را انجام دهد که حداکثر آورده سهامداران ۱۵ درصد باشد.
برادران با اشاره به توسعه و فروش محصولات به مشتریان نهایی و گسترش بازارهای منطقه ای و جهانی بر حرکت شرکت یاد شده به سمت بانکداری بین المللی و مبادلات جهانی تأکید کرد.
وی همچنین با تأکید بر حفظ رشد پایدار و کیفیت سود گفت: سهام پروژه ها و واحدهای پتروشیمی همانند پلی پروپیلن جم باید در فرابورس و بورس عرضه شود.
برادران همچنین پیگیری حقوقی و وصول مطالبات معوق، تقویت سطح ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست (HSE) و کنترل و صرفه جویی در هزینه ها را از دیگر وظایف مجمع پتروشیمی جم برای سال ۱۳۹۵ دانست.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی جم با حضور بیش از ۹۲ درصد از سهامداران تشکیل شد و تقسیم ۱۵۰۰ ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی ۱۳۹۴ را تصویب کرد.
در این جلسه که به ریاست علیرضا برادران، مدیرعامل هلدینگ انرژی و نظارت دکتر محمد مهدی انتشاری، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، صورت های مالی شرکت جم به تصویب رسید.