برگزاری اولین نشست کانون کارآفرینان فولاد اکسین خوزستان

اولین نشست هم اندیشی مدیر عامل با اعضای کانون کارآفرینان شرکت، به همت واحد تحقیق و توسعه تشکیل شد که هدف از تشکیل آن انتقال دو سویه و رو دررو دیدگاه های مدیر عامل و اعضای این کانون و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از پایگاه خبری فولاد اکسین خوزستان، مدیرعامل شرکت با تشکر از مسئولین واحد تحقیق و توسعه برای راه اندازی کانون کار آفرینان شرکت فولاد اکسین، درباره ضرورت تشکیل چنین کانونی گفت: امروزه سازمان هایی که فقط به نیروی انسانی و یا فقط تجهیزات و تکنولوژی تولید خود توجه می کنند، رو به شکست پیش خواهند رفت، اما سازمان هایی که با تلفیق این دو و استفاده از ایده های خوب و بها دادن به خلق ارزش فعالیت می نمایند، قطعاً شکست ناپذیر خواهند بود.
مهندس قنواتی با اشاره به این موضوع که تشکیل این کانون با اعضاء نخبه و کارآفرین خود اولین قدم در مسیر رشد و تعالی سازمان است، از مسئولین امر خواست تا کلیه ابهامات و مسائل پیش روی اعضاء نخبه این کانون را به نحوی از پیش روی بردارند تا شرکت با فکری باز و آسودگی خاطر به خلق ایده های ناب بپردازند.
وی با بیان این مطلب که من حاضرم به صورت کامل در اختیار این تیم باشم و در صورت نیاز در جلسات مدون هفتگی با این تیم به نشست و گفتگو تبادل نظر بپردازم خطاب به اعضاء کانون کارآفرینان افزود: من به داشتن نیروهای جوان، کار آفرین و خوش فکری همچون شما بر خود می بالم و از شما می خواهم در تمامی جوانب کار و حتی مدیریت ما نظر بدهید و به خلق ایده بپردازید.
مهندس قنواتی همچنین به این موضوع که در تشکیل و فعالیت این کانون کاملا بدنبال اثر بخشی و اثر گذاری اشاره کردند و تصریح کرد: به هیچ عنوان بدنبال شعار و تبلیغاتی بودن این مهم نیستیم.
در ادامه جلسه نیز زمان در اختیار حاضرین قرار گرفت تا به ارائه نظرات خویش بپردازند که به نمایندگی دکتر خدامرادی از اقدامات انجام شده در این امر و مدیریت عالی مهندس قنواتی تشکر و قدردانی نمود.