با هدف تشریح طرح اختیاری بیمه تکمیلی انجام شد؛

برگزاری دومین نشست مدیر استان گیلان با روسای کانون‌های بازنشستگی استان

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان گفت: به منظور تشریح طرح اختیاری بیمه تکمیلی، دومین جلسه با روسای کانون های بازنشستگی کشوری استان گیلان بمنظور اطلاع رسانی جامع به ذینفعان در تاریخ ۲۸ مردادماه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، در این نشست «سجاد محمدیان» با مقایسه طرح اصلی بیمه تکمیلی با سرانه ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان و طرح اختیاری بیمه تکمیلی با سرانه ۲۰۵ هزار تومان و با اشاره به تعهدات هر طرح عنوان کرد: هدف صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه کردن طرح اختیاری بیمه تکمیلی، تجمیع خدمات جبران هزینه خسارت درمان بوده تا بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک این صندوق بتوانند در قالب یک طرح، خدمات مطلوبی را دریافت نمایند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان افزود: اطلاع رسانی این طرح به ذینفعان آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده که کانون های بازنشستگی با توجه به نقش سازنده ای که دارند می توانند در تحقق این امر کمک بسزایی کنند.

در ادامه این نشست روسای کانون های بازنشستگی نیز با مقایسه طرح اختیاری بیمه تکمیلی و قرارداد بیمه اکمل خود به بحث و گفتگو پرداختند.

گفتنی است بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ الی ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ از طریق درگاه الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری در طرح اختیاری بیمه تکمیلی ثبت نام نمایند.