دکتر محمود اسلامیان با رئیس دیوان عدالت اداری دیدار کرد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کاظم بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری از تعامل سازنده و مثبت این دیوان با صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با رئیس دیوان عدالت اداری با ارائه گزارشی از روند پرونده های حقوقی صندوق در دیوان عدالت اداری، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در اداره کل حقوقی صندوق در سال های اخیر، تبادل لوایح برای کلیه پرونده های که از سنوات گذشته مفتوح مانده بود تا پایان سال ۹۴، بروزرسانی شده است.
در این دیدار که امین پورذاکری مدیرکل حقوقی صندوق نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری، با قدردانی از تلاش های حوزه حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: شکایات حقوقی علیه این صندوق در سال گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است.
وی دکتر اسلامیان را فردی انقلابی خواند و ابراز امیدواری کرد: با شناختی که از مجموعه مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بزرگ در مجموعه حقوقی صندوق باشیم.