عاملین ذیحساب صندوق بازنشستگی کشوری گردهم آمدند

نشست عاملین ذیحساب صندوق‌ بازنشستگی سراسر کشور با هدف ارتقا و توانمندسازی کارشناسان این حوزه و آشنایی بهتر با مفاهیم و دستورالعمل‌های مالی و محاسباتی، صبح امروز در تهران برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین بخشی‌زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، در این نشست اظهار داشت: بیشترحجم کاراستان‌ها با کارهای مالی همچون پرداخت حقوق و دریافت کسور و پرداخت تنخواه‌های ضروری است و این وظیفه برعهده عاملین ذی‌حساب است و این جلسه به منظور آشنایی و هماهنگی بیشتر با ذیحسابان صندوق در استان‌ها برگزار شده است.
بخشی زاده با اشاره به طرح سیستم پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان، گفت: ما در صندوق بازنشستگی برای رفع مشکلات احتمالی این سیستم جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم. وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون بازنشسته ی کشوری حقوق خود را به صورت مستقیم دریافت می کنند و تا پایان شهریور ماه امسال کلیه پرداخت های بازنشستگان ارجمند در سراسر کشور متمرکز و یکپارچه خواهد شد.
مدیر کل امور مالی صندوق، با اشاره به این که عاملان ذیحساب مسئول و نگهدارنده حساب و اموال صندوق‌ هستند، افزود: سعی بر این داریم تا درآینده دوره‌های آموزشی اصول مالی و حسابداری را برای این عزیزان برگزار کنیم.