در آستانه هفته دولت انجام شد؛

ملاقات مردمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و گفتگوی چهره به چهره با بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز (دوشنبه) و در آستانه هفته دولت، به گفتگوی چهره به چهره و صمیمی با بازنشستگان کشوری نشست.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر «نعمت الله ترکی» صبح امروز (دوشنبه ۳۰مردادماه ۱۴۰۲) در آستانه هفته دولت، با حضور در مرکز پاسخگویی اداره کل استان تهران به مدت بیش از دو ساعت با مراجعان و بازنشستگان کشوری به گفتگو نشست و پاسخگوی سوالات و مطالبات این عزیزان بود.

در این دیدار، بازنشستگان مراجعه کننده در خصوص مسائل و مطالبات مهمی چون همسان سازی حقوق، بیمه تکمیلی درمان، بیماری های خاص، افزایش حقوق و توجه به معیشت، رتبه بندی معلمان، وام ضروری ۳۰میلیون تومانی و تسهیلات ازدواج فرزندان و همچنین اشتغال این عزیزان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفتگو کردند.

ملاقات چهره به چهره از جمله طرح هایی است که در راستای سیاست دولت مردمی و با هدف گزارش به مردم و شنیدن صدای مردم و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر رسیدگی به امور مردم و گفت و گوی نزدیک با مردم و ذینفعان دستگاه های اجرایی، با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این صندوق نیز اجرا شده است.