دیدار علی دایی از کفش ملی

علی دایی، آقای گل فوتبال جهان با حضور در محل گروه صنعتی ملّی از این شرکت دیدار و با منوچهر صالحی، مدیر عامل گروه گفت وگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از مرکز ارتباطات گروه صنعتی ملی، در این دیدار طرفین پیرامون مسایل مختلف، از جمله یادآوری خاطرات فوتبالی و نحوه همکاری های جدید با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ملّی پوش سابق فوتبال کشورمان، درخصوص ملاقاتش با مدیر عامل گروه صنعتی ملی گفت:جناب صالحی از دوستان قدیمی من هستند، خیلی وقت بود قصد داشتم به دیدار او بیایم، امّا هر بار این اتفاق رخ نمی داد، تا اینکه بالاخره فرصتی دست داد تا با وی دیداری داشته باشم و خدا را شکر رفع دلتنگی شد و اطلاعات مفیدی درباره کفش ملّی بدست آوردم.
دایی در پاسخ به این سئوال که آیا مایل است با گروه صنعتی ملّی همکاری داشته باشد یا خیر؟ اظهار داشت: باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم می توانیم همکاری کنیم یا خیر؟ همه چیز به شرایط بستگی دارد. البته ما جلسه بسیار خوبی را برگزار کردیم و صحبت های مفیدی نیز رد و بدل شد، به هر حال نکته مهمی که موجب خوشحالی من خواهد شد آنست که بتوانم با کفش ملّی همکاری داشته باشم.
کاپیتان و سر مربی سابق تیم ملّی کشورمان تصریح کرد: شناخت قبلی روی کفش ملّی نداشتم، امّا خیلی مایلم اطلاعات و شناخت مناسبی از این شرکت پیدا کنم، به همین خاطر قصد دارم طی چند روز آینده با تحقیقات بیشتر به اطلاعاتم بیفزایم .شناخت ما از کفش ملّی فقط مربوط به دوران کودکی است.
وی گفت: فروشگاه‌های کفش ملّی را می دیدیم و کفش هایش را از والدین مان طلب می کردیم. به نظر من کفش ملّی و صالحی در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و من امیدوارم آنقدر قوی کار کنند که در بخش صادرات هم توفیق های چشمگیری داشته باشند.
در حاشیه این دیدار، مدیر عامل گروه صنعتی ملی خبر از افتتاح موزه کفش در آینده بسیار نزدیک داد، که این خبر با استقبال علی دایی نیز همراه شد. از همین رو قرار شد آقای گل جهان یک جفت از کفش های خود را به موزه کفش گروه صنعتی ملّی اهداء کند.