در هفته دولت انجام شد؛

برگزاری اولین دوره رالی گردشگری بازنشستگان کشوری استان آذربایجان غربی

در راستای برگزاری پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری و به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، مسابقات رالی گردشگری-خانوادگی بازنشستگان کشوری استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان غربی، مدیریت این استان با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل رانی استان، نخستین دوره مسابقات رالی گردشگری-خانوادگی در سال ۱۴۰۲ را با هدف ارتقای فرآیندهای انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور، با حضور بازنشستگان کشوری در شهر ارومیه برگزار کرد.

مسابقات رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری در اول شهریور ماه در ارومیه و در مسیرهای تعیین شده با حضور بازنشستگان و خانواده های این عزیزان برگزار شد.

این مسابقات که به صورت رالی گردشگری خانوادگی اجرا شد، یک روزه و بدون اقامت در داخل شهر ارومیه برگزار و در پارک جنگلی ارومیه با ادای احترام به شهدای گمنام جنگ تحمیلی به پایان رسید.

لازم به ذکر است که این رویداد فرهنگی ورزشی، به هیچ وجه مسابقه سرعت نبوده و بصورت «نقشه خوانی» و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

در پایان به ۳ خانواده شرکت کننده که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی مسیر درست را پیمودند به عنوان برندگان رالی معرفی و از آنان تقدیر شد.

نفرات برتر این رویداد جذاب فرهنگی ورزشی به مسابقات منطقه ای و کشوری راه پیدا کردند.