تلاش برای بازگشت کفش ملی به خانه ایرانیان

بازگشت نشان تجاری و شناخته شده کفش ملی به خانه های ایرانیان، بزرگترین هدف هلدینگ آتیه صبا است که تنها با اصلاح ساختارهای تولید و فروش میسر خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از هلدینگ آتیه صبا، احمدرضا نیک کار اصفهانی در نشست مشترک با نمایندگان دانشگاه ونتو پلی تکنیک ایتالیا، تاکید کرد: برطرف کردن نیازهای داخلی هموطنان با قیمت، کیفیت و جذابیتی متناسب و بازگشت این نشان تجاری شناخته شده به خانه های ایرانیان بزرگترین هدف در هلدینگ آتیه صبا است و این مسأله تنها با اصلاح ساختارهای تولید و فروش، میسر خواهد شد.
نیک کار اصفهانی اظهار داشت: از همین رو، مقرر شده تا پس از شروع فعالیت دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا در ایران، در یک بازه زمانی یک ساله، ضمن افزایش سطح کیفی در طراحی مصنوعات چرمی، بزرگترین نشان تجاری شناخته شده در تولید کفش در ایران به جایگاه واقعی خود در کشور و منطقه دست یابد.
وی نشانِ اقتصادیِ شناخته شده، شبکه بزرگ توزیع، بازار مصرف با جمعیت مناسب و همچنین کیفیت و جذابیت محصول را مهمترین الویت های درآمدزایی از یک محصول در یک شبکه اقتصادی دانست.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا یادآور شد: حلقه مفقوده در این ساختار کیفیت و جذابیت کالا است و این همان موردی است که در مجموعه بزرگ کفش ملی نادیده گرفته شده است.
نیک کار با اشاره به جمعیت ۸۰ میلیونی کشور، بر استفاده از ظرفیت های بازار بزرگ داخلی تاکید کرد و گفت: بهره گیری از بازار ۲.۵ میلیارد دلاری فروش کفش در کشور بسیار حائز اهمیت و ارزش است و همین امر دلیل موجهی است تا با توجه به پتانسیل های موجود در مجموعه کفش ملی، این نشان تجاری با افزایش کیفیت در طراحی و تعامل پیوسته با بازار فروش و تولید، به بزرگترین و قدرتمندترین مجموعه در زمینه تولید کفش در ایران تبدیل شود.