بمناسبت روز پزشک؛

مدیر گیلان از مدرس کارگاه های سلامت محور بازنشستگان این استان تقدیر کرد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان بمناسبت روز پزشک طی مراسمی از زحمات چندین ساله سرکار خانم دکتر پور رضا در حوزه سلامت بازنشستگان گیلانی تقدیر کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی استان گیلان، «سجاد محمدیان» با اشاره به نقش پر رنگ جامعه ی پزشکی در بهبود و ارتقا سطح سلامت جامعه عنوان کرد: رسالت حوزه بهداشت و درمان در تامین و ارتقاء سطح سلامت ابناء بشر بر همگان مبرهن و تقدیر از فعالان این حوزه امری پسندیده است.

محمدیان بیان کرد: کارگاه های سلامت محور برای جامعه فرهیخته ی بازنشستگان کشوری استان گیلان همواره با استقبال خوبی از این عزیزان همراه بوده که سرکار خانم دکتر پور رضا، با دلسوزی، تلاش و خدمت صادقانه، معلومات و تجربیات ارزشمندشان را در اختیار این عزیزان قرار داده اند.

گفتنی است سرکار خانم دکتر پور رضا متخصص زنان و رئیس دبیرخانه شورای سالمندان استان گیلان بوده که تدریس کارگاه های سلامت محور برای بازنشستگان استان گیلان در کارنامه کاری ایشان به چشم می خورد.

در پایان این دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از مقام و منزلت این پزشک فرهیخته تجلیل کرد.