ادامه مذاکرات برای حضور پتروشیمی جم در بورس استانبول/ بورس لندن مقصد بعدی

مدیرعامل پتروشیمی جم از ادامه مذاکره برای عرضه ۱۵ درصد سهام این پتروشیمی در بورس استانبول خبر داد و گفت: درصدد حضور در بورس لندن نیز هستیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پتروشیمی جم، سیدحسین میرافضلی، با اشاره به تلاش پتروشیمی جم برای حضور در بورس استانبول و عرضه ۱۵ درصدی سهام این مجتمع پتروشیمی، اظهار داشت: چندی پیش با حضور مدیرعامل و معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استانبول، مذاکرات جامعی برای عرضه بخشی از سهام پتروشیمی جم در بورس استانبول انجام شد و اکنون نیز به طور جدی حضور در این بورس در حال پیگیری است.
میرافضلی با بیان اینکه پتروشیمی جم علاوه بر بورس استانبول، به دنبال حضور در بورس لندن نیز هست، گفت: برای عملیاتی شدن این موضوع نیاز به زیرساخت هایی است که امید می رود با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک، سهام پتروشیمی جم به سهامی با ارزش در بورس های بین المللی تبدیل شود.
مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: برای حضور در بورس لندن، نیاز است تا موسسات حسابرسی بین المللی در ایران حضور یافته و عملیات حسابرسی پتروشیمی جم را انجام دهند.
میرافضلی ادامه داد: تلاش می کنیم تا قراردادهای لازم برای انعقاد با موسسه های حسابرسی تراز اول جهان، هرچه سریعتر تهیه شود.