امضای تفاهم نامه همکاری میان هلدینگ آتیه صبا و سیستمای روسیه

هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سیستمای روسیه، تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری در زمینه های هتل سازی، صنایع چوب و کاغذ و تجارت الکترونیک امضا کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از هلدینگ آتیه صبا، با حضور مدیران ارشد و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت سیستمای روسیه در ایران و ابراز علاقه این شرکت برای همکاری با هلدینگ آتیه صبا، تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری در زمینه های هتل سازی، صنایع چوب و کاغذ و تجارت الکترونیکی میان دو طرف امضا شد.
در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان ایران و روسیه، احمدرضا نیک کار اصفهانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، اظهار داشت: امسال در ایران، سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، نام گذاری شده و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز این مهم را سرلوحه تصمیم گیری ها و فعالیت های اقتصادی خود قرار داده است.
عضو هیأت مدیره شرکت سیستمای روسیه نیز در این آیین، با اشاره به ارزشمند بودن سرعت عمل تصمیم گیری و اقدام سریع مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا برای فراهم شدن فضای همکاری دو جانبه، گفت: این تفاهم نامه مصداق بارز همکاری های آتی بین شرکت سیستمای روسیه و آتیه صبا ایران خواهد بود.
شرکت سیستمای روسیه، از بزرگترین هلدینگ های سرمایه گذاری کشور روسیه با گردش مالی ۹۴ میلیارد یورو در سال است و در زمینه های نفت و گاز، گردشگری، خدمات رفاهی، حمل و نقل، ارتباطات، رسانه، دارو، سلامت و سایر حوزه ها فعالیت می کند.