زنده یاد «داوود رشیدی» حق بزرگی به گردن سینمای ایران دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با همسر زنده یاد داوود رشیدی گفت: جامعه ایران همواره قدر هنرمندان را پاس می دارد و هیچ گاه آن ها را فراموش نخواهد کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی، که به مناسبت عید سعید قربان در منزل زنده یاد داوود رشیدی هنرمند تئاتر و سینما کشورمان حضور یافته بود، گفت: داوود رشیدی حق بزرگی به گردن هنر سینما و تئاتر ایران دارد و نبود ایشان به طور یقین همواره احساس خواهد شد.
ربیعی با اشاره به نقش ماندگار مرحوم رشیدی در تئاتر و سینمای ایران، افزود: هنرمندان همواره جایگاه ارزشمندی در اذهان مردم دارند و خیل جمعیتی که برای بدرقه ایشان به آرامگاه ابدی آمده بودند دال بر همین موضوع است.
عضو هیات دولت تدبیر و امید، با اشاره به اینکه زنده یاد رشیدی، هنرمندی با سواد و فرهیخته بود، غروب چنین هنرمندی را برای مردم ایران دردناک دانست و افزود: تردیدی نیست جامعه ای می تواند مانا باشد که هنرمندانش قدر و منزلت خاصی در اذهان مردم داشته باشند. جامعه ای که با هنر هم ساز باشد، صلح و دوستی در آن جاودان می ماند.
احترام برومند، همسر زنده یاد داوود رشیدی نیز در این دیدار، گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر جامعه ایران، بیش از گذشته سپاس خود را از هنرمندان اعلام می کند و در چنین بستری است که هنرمند از حضور خود در عرصه هنر و در کنار مردم خُرسند است.