با حضور معاون اول رئیس جمهوری از بازنشستگان نخبه ملی تجلیل شد

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان نخبه ملی صندوق بازنشستگی کشوری با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، همزمان با برگزاری آیین نکوداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از مسوولان و بازنشستگان کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد، از بازنشستگان کشوری تجلیل شد.
دکتر ژاله آموزگار استاد دانشگاه و پژوهشگر در حوزه فرهنگ و زبان های باستانی و اساطیری، دکتر مهین میهن با نشان درجه یک هنر، دکتر بتول جواهری آناتومیست و متخصص بیماری های بالینی و امدادگر هشت سال دفاع مقدس و گردآفرین بویراحمدی بانوی کارآفرین نمونه و نخبه عشایری از جمله تقدیرشدگان در یازدهمین همایش نکوداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان بودند.
همچنین در این آیین از ایرج یزدانبخش کارآفرین در حوزه صنعت، محمد ابراهیم سیف پور از افتخارات و مدال آوران ورزش کشور، دکتر ولی الله فرزاد استاد دانشگاه و پژوهشگر آمار در علم روانشناسی، دکتر صمد فرخی استاد دانشگاه و پژوهشگر فیزیک هسته ای و از شاگردان برجسته دکتر حسابی، یدالله کمالی دهقان پدر شهید مدافع حرم و همسر شهید دادمان وزیر سابق راه و ترابری نیز تجلیل شد.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور