سومین خانه امید بازنشستگان خوزستان در دزفول افتتاح شد

خانه امید بازنشستگان کشوری در شهرستان دزفول به عنوان سومین خانه امید استان خوزستان افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، علیمراد شیری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان خوزستان در آئین افتتاح این خانه امید گفت: دو خانه امید در استان خوزستان در شهرهای اهواز و اندیمشک در گذشته به بهره برداری رسیده و امسال به مناسبت روز تکریم بازنشستگان، سومین خانه به همراه هشت خانه امید دیگر در سراسر کشور افتتاح شد.
ویافزود: خانه امید بازنشستگان دزفول در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۲۸ مترمربع که از سوی شهرداری دزفول واگذار شده، ساخته شد و برای ساخت آن ۱۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال وبرای تجهیز، یک میلیارد ریال از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هزینه شده است.
وی بیان داشت: صندوق بازنشستگی کشوری علاوه بر اینکه خود را ملزم به ارائه خدمات مالی و اقتصادی به بازنشستگان می داند نیازهای روحی و روانی آن ها را نیز مدنظر قرار داده است.
شیری بابیان اینکه خانه امید محلی برای آشنا شدن بازنشستگان با یکدیگراست، اظهار داشت: بازنشستگان درخانه امید با خاطره گویی، داستان سرایی و شب شعر اوقات فراغت خود را به بهترین نحو پر می کنند.
وی یادآور شد: بزودی هماهنگی لازم برای پایش و غربالگری بیماری های بازنشستگان با دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود تا از مشکلات بهداشتی و درمانی آنان کاسته شود.

خبرنگار: مینا شیروانی